Peserta Big Stage Sandra meninggal dunia



-Foto dari Harian Metro




Putrajaya: Penyanyi yang juga bintang Big Stage musim ketiga, Sandra Dianne meninggal dunia di Hospital Putrajaya, awal pagi, hari ini.

 

Sandra, 26, yang mengalami kemalangan jalan raya pada Sabtu lalu dilaporkan koma dan ditempatkan di unit rawatan rapi (ICU) hospital itu.

 

Berita duka itu dikongsi penyanyi, Sufie Rashid di Instagram.

 

"Assalamualaikum semua, minta sedekahkan Al-Fatihah untuk Sandra yang telah meninggalkan kita.

 

"Selamat pulang ke rahmatullah sahabatku. You're a good friend with a beautiful heart. Terima kasih sebab beri saya peluang untuk satu pentas dengan awak. Semoga awak tenang di sana.. innalillahiwainnailaihirojiun," katanya.

 

Terdahulu, Sandra yang popular dengan lagu Hey Kau terbabit dalam kemalangan jalan raya ketika dalam perjalanan untuk menjalani latihan penuh Big Stage di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

 


 

Kereta Sandra langgar tiga kereta

 


Kuala Lumpur: Kereta yang dinaiki penyanyi dan peserta program realiti Big Stage 3, Sandra Dianne, 26, bersama seorang rakannya brek mengejut secara tiba-tiba sebelum hilang kawalan dan terbalik.

 

Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Selangor, Superintendan Azman Shariat berkata, dalam kejadian jam 2.30 petang semalam di Lebuhraya Utara Selatan Hubungan Tengah (Elite), berhampiran Subang Jaya itu, kereta itu kemudian melanggar sisi kiri sebuah Nissan Almera yang berada di hadapannya akibat hilang kawalan.

 

"Mangsa memandu di lorong paling kanan sebelum tiba-tiba brek secara mengejut. Ia turut melanggar dua lagi kenderaan yang berada di lorong yang sama," katanya.

 

Azman berkata, selepas merempuh tiga kenderaan lain, kereta itu terbalik.

 


Akibat kejadian itu, Sandra dikatakan mengalami kecederaan di kepala dan kini dalam keadaan tidak sedarkan diri dan ditempatkan di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Putrajaya, manakala rakannya menerima rawatan pesakit luar.

 

Ketika kejadian, penyanyi berasal dari Sabah itu dikatakan dalam perjalanan ke Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya untuk latihan penuh konsert Big Stage 3 minggu keempat yang berlangsung malam ini.



Sumber: Harian Metro

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Jom Tekan LIKE dan SHARE page kami yang terdapat di Bawah Artikel ni.

 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

 

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

 

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Related Posts:

0 Response to "Peserta Big Stage Sandra meninggal dunia"

Catat Ulasan