'PRANK LOVE CALL GOES WRONG’ last2 ini yang berlaku dekat YOUTUBER MALAYSIA ni...



Malaysia: Baru-baru ni tersebar dekat youtube, seorang pemuda dari Malaysia buat Prank call seakan-akan ‘Prank’ 20k malahan lebih teruk yang die buat dengan mempermainkan perasaan dan hati seorang perempuan.

 

Menurut sumber, Youtuber ni masih ‘Fresh’ dan cuba untuk menjadi seorang youtuber yang ‘savage’ ala-ala youtuber mat salleh dengan membuat ‘prank love call’, banyak yang kecam dan banyak yang menyokong content yang youtuber ni buat. Tapi content baru yang di buat olehnya ni hampir mengundang padah, kecaman dan cemuhan warganet kerana ‘ Prank call’ yang dibuatnya ini berlawanan apa yang dirancang seperti mana yang dia katakana di permulaan videonya.

 

Seperti yang kita dapat lihat dalam videonya di youtube, pada asalnya die hanya buat ‘prank’ tersebut untuk main-main dan bergurau dengan kawannya. tetapi pada ‘klimaks’ video tersebut, perbuatannya itu membuatkan wanita yang di ‘prank’ tersebut menangis teruks geng.

 


Sinopsis ‘Pranks love call goes wrong’

 

 Pada awal video tersebut die cakap yang die nak prank kawan die geng. Die cakap nak main-main  dan nak try “love call Pranks’

 

So bila die call kawan die yang nama ain tu dan die telah nyatakan Hasrat nya untuk bercinta malahan mengahwininya. So keadaan menjadi ‘awkward’ sekejap.

 

Yelah mana taknya. Dari kawan tiba-tiba nak ‘couple’ kan. So macam acah-acah ‘shy-shy cat’ la kan.


Untuk membuktikan yang dirinya betul-betul dan mempercayai dan termakan dengan gurauan atau ‘Prank’ youtuber tu, Ain terus memanggil ibunya dan beliau ceritakan sepenuhnya pada ibunya tetang apa yang dikatakan oleh youtuber tersebut.


 So geng, Bagi aku ‘Prank’ ni macam dah jauh menyimpang. Memang dah goes wrong kaw bila jdi macam ni. Sebab kau macam bagi ‘fake hope’ duhh. Sebabnya pada asal nak kenekan si Ain ni. Tapi bila dah melibatkan mak ayah. Pisang do.

 

Kau bukan ‘fake hope’ Si Ain ni je tapi mak pak die skali bhai kene.

 

Kang elok-elok orang belah sana terbuka tangan nak terima terus tolak dari list. Jangan buat main geng dengan kepercayaan mak ayah ni geng.



 

Jadinya, Bila dah sampai tahap ni, youtuber tu rasa serba salah gile. Sebab, yelah niat asal just nak bergurau tapi sampai ke Ibu Si Ain terlibat.

 

So the ‘Prank love calls goes wrong’ became real guyss

 

So lepas pade tu, si youtuber ni pun cerita lah mende yang pada asalnya die rancang.

Ayat, dan kata-kata Ain yang pedih kaw die bagi untuk youtuber tu

“Kau tak de kerja lain ke”?

“Kau dah mainkan hati dan perasaan aku ni”

“tak kan sebab content kau sanggup buat macam ni kat aku”



So geng, Aku nak cerita banyak n Panjang-panjang pun tak guna takut korang tak faham. Tak kan nak aku lukis plak. So apa kata Korang tngok sendiri..

 

Nasihat aku, tolong lah buat para youtuber, tolong jangan mainkan hati dan perasaan orang demi ‘content’ korang tu. Kalau nak buat yang macam 20k tu no komen la aku..

Jangan kecam-kecam okay gaiss,,.

Commend banyak-banyak , bagi nasihat dan guide supaya die buat content yang lagi boek.

 

Thanks gaisssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Video dari Channel Youtuber tersebut.




Sumber: POKDAKEH LIVE
Sumber: NAWI CARE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Jom Tekan LIKE dan SHARE page kami yang terdapat di Bawah Artikel ni.

 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

 

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

 

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Related Posts:

1 Response to "'PRANK LOVE CALL GOES WRONG’ last2 ini yang berlaku dekat YOUTUBER MALAYSIA ni..."

  1. GV tak sume jenis prank sebab ianya menganiaya hati dan perasaan orang.huhu.

    BalasPadam